pondělí 2. června 2014

Dřevěné boxíky

Jistě znáte tu vášeň pro krabičky všeho druhu a velikostí. Pojďme se nyní podívat, jak jednoduchým způsobem si můžete doma vytvořit krabičky v designu NORDIC stylu a přitom přesně podle vašich představ.
Krabičky nabízí řada prodejců s výtvarnými potřebami - většinou jsou určeny pro další tvorbu, ale jsou hezké i jen tak. Já jsem nakupovala u prodejce, který rušil e-shop, takže vám ho již nemohu doporučit, ale rozhlížím se i po jiných dodavatelích a např. na Fler.cz je jistě sežene také. Pozor však, nabízejí se i krabičky trochu buclatější a rustikální, ty by v tomto duchu vypadaly poněkud nepatřičně. Pro naše účely jsou lepší spíše strohé rovné jednoduché, zpravidla z březového světlého dřeva.


Krabičky můžete natřít, nalepit na ně kříže, trojúhelníky či kosočtverce ... ale pokud je chcete mít spíše jako dekorační, pak dbejte na stejný design, abyste si je pak mohli naaranžovat spolu a stále vypadaly, že k sobě patří. Já jsem použila opět samolepící černou matnou folii a akrylovou měděnou barvu. Ještě mám 3 krabičky připravené k dotvoření a pravděpodobně je tentokrát natřu. Mám nachystaný černý a bílý matný Balakryl a jakmile se k tvorbě dostanu, jistě vám výsledek nafotím.

Žádné komentáře :

Okomentovat