pondělí 22. září 2014

Radost s ouškem

Dneska mi přišel balíček.Už jsem ho netrpělivě očekávala a těšila se na něj. Putoval k nám až z USA, z Californie a dneska konečně dorazil.
Objednala jsem si hrneček.Ano, takový blázen jsem, že si kupuju hrnek na kafe až za oceánem. Ale když on je tak krásný :) Přece jen i to kafe by se mělo pít stylově, že. ;) navíc, málo hrnečků ve stylu NORDIC má ouška a pít horký kafe z hrnku bez ouška (nebo bez podšálku) to se fakt nedá :) a tvarově jednoduchý mi vyhovuje víc.

Společnost SØCIETY6 tiskne grafické motivy na hrnečky, polštáře, koberce, hodiny, trička, mikiny atd atd  - k dispozici jich nabízí opravdu nepřeberné množství a myslím, že si vybere každý. Navíc cenově velice příznivé ( hrnek za 15$ - velikost 300ml ) a pokud si počkáte -jako já  na dny FREE SHIPPING neboli doprava zdarma, které jsou poměrně často, balíček k vám doputuje levněji než po Čechách. Zásilka se platí přes Paypal, takže i to je bezpečné. Trochu jsem se bála, jestli mi hrnek nepříjde na tisíc kousků, ale byl pečlivě zabalen do megabublinové postýlky, takže přežil pez újmy. Právě z něj piju své oblíbené cereální NestleCaro s mlíkem a mám hned lepší náladu.

A aby mu nebylo smutno, na cestě už je další krasavec a další a další čekají na wishlistu, mají jich tolik, že už nikdy nebudu kupovat jinde. Mrkněte k nim, opravdu doporučuju !




... a nyní už mám doma 4 kousky, tak neváhejte ...





Žádné komentáře :

Okomentovat